Project Barbie Mariposa: παιδικός καμβάς

Αχ εμείς οι θείοι!

Τις προάλλες είχε γενέθλια η μεγάλη ανηψιά μας. Λόγω απόστασης, έχουμε κάνει πια παράδοση σε γενέθλια και γιορτές να της στέλνουμε μια κάρτα (χειροποίητη εννοείται!!!). Φέτος λοιπόν, τη ρώτησα τι θέμα θέλει να έχει η κάρτα της. Ενώ σαν καλό και ευγενικό παιδί επέμενε πως δεν έχει κάποια προτίμηση, και αφού εγώ επέμενα να κάνει μια συγκεκριμένη επιλογή… η απάντηση ήταν η Barbie Mariposa. Οκέι, κανένα πρόβλημα, όλα τα φτιάχνουμε, όλα τα μπορούμε. Δεν την είχα δει βέβαια, για να ξέρω, αν και έχω άλλη μια ανιψιά τρελαμένη με τη Barbie (αίσχος πια μόνο εγώ έβλεπα Αστυνόμο Σαϊνη??😉 ).

Ιδού λοιπόν, η Barbie Mariposa….

Barbie-as-Mariposa-Official-Still-barbie-movies-17904414-393-500http://www.fanpop.com

…και κάπου εδώ άρχισα να ιδρώνω και να ανησυχώ😉 Πως θα γίνει η δουλειά κυρά μου…?

barbie-mariposa-10

Βρήκα λοιπόν το σχέδιο εδώ…

http://www.picscoloring.com/

Και ξεκίνησα…

barbie 11.Μετέφερα το σχέδιο με μολύβι στον καμβά (με τη γνωστή μέθοδο της πατιτούρας……..)

barbie 12.Πέρασα όλες τις γραμμές με ψιλό ανεξίτηλο μαρκαδόρο

barbie 34. Ξεκίνησα να χρωματίζω με ακρυλικά. Πρώτα έφτιαξα το φόντο με ένα μικρό κομμάτι σφουγγάρι. Έπειτα το σώμα….

barbie 45. Συνέχισα με τα ρούχα και τα φτερά. Αυτά τα φτερά εν τω μεταξύ… κακός μπελάς😉

barbie 56. Στη φωτό μοιάζουν λίγο μαύρα, στην πραγματικότητα όμως είναι ένα πολύ σκούρο μωβ

barbie 67. Και καταλήγουμε κάπως έτσι. Έχουν μείνει τα μαλλιά και κάποιες λεπτομέρειες στο ρούχο της.

barbie 78. Εδώ έχω τελειώσει τα μαλλιά, τις λεπτομέρειες και έχω βάλει και ένα κάρο glitter

barbie 99. Και ένα πιο κοντινό πλάνο (για να δείτε το λαμπύρισμα😉 ) Αλλά δεν τελειώνουμε εδώ….

barbie 1010. Είπαμε να βάλουμε και λαμπάκια (δεν μας έφταναν όλα τα άλλα..!), όπου εδώ επιστρατεύτηκε και ο θείος με τις ηλεκτρολογικές γνώσεις! (σ.σ. τα βελάκια τα έκανα εγώ στη φωτογραφία για να δείτε τα λαμπάκια, δεν είναι πάνω στον καμβά!!!)

barbie 1111. Και το τελικό αποτέλεσμα. Πάνω στα λαμπάκια κόλλησα πεταλούδες από χαρτόνι, τις οποίες έντυσα με καμβά και στη συνέχεια έβαψα (και σε αυτές δεν έλειψε το glitter…!). Έτσι, έχουμε καμβά και φωτιστικό σε ένα…

Αυταααααααααααααααααά!

Μέχρι την επόμενη αποστολή, σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλές δημιουργίες…!

8 thoughts on “Project Barbie Mariposa: παιδικός καμβάς

  1. Καλα, δεν εχω λογια!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! Και τα λαμπακια… τελεια!!! Μουσικουλα εβαλες??? Ξερεις, σαν τις καρτες που τις ανοιγεις και παιζει μουσικη??? Πλακα κανω, θα ξετρελαθει η μικρη!!
    Υ.Γ. Εχω κι εγω ανηψια με Barbie-κολλημα… Μονο barbie, τιποτε αλλο!!! Φιλια, και συγχαρητηρια!!!

    Like

  2. Ευχαριστώ Λίτσα!!!! Μωρέ πως μου ξέφυγε η μουσική…. Δεν το σκέφτηκα καθόλου!!! Λες να βάλουμε και κανά τέτοιο??? Φαντάζεσαι, λατέρνα ο καμβάς😉
    Ναι ρε παιδί μου, τι τους κάνει η άτιμη (η Barbie) και κολλάνε έτσι!!!
    Πολλά φιλιά!

    Like

  3. Αν και δεν είναι του στυλ μου (τσακωμένη με το γκλίτερ!!), ενθουσιάστηκα με το πόσο ωραίο έγινε και ειδικά ξετρελάθηκα με τα λαμπάκια που έβαλες τις πεταλούδες επάνω και έκανε σαν “κρυφό” φωτισμό!!!

    Like

  4. Γεια σου αγαπητό μου παιδί! Εμένα πάλι δεν ήταν του γούστου μου το θέμα ολόκληρο😉 αλλά παραγγελιές είναι αυτές! Άντε, διάλεξε θέμα να σου φτιάξω και για τη δικιά σου!!!!!!!!!!!!

    Like

  5. Χαχαχα!!! Για θέμα θα σου έλεγα κάτι της Real αλλά δεν έχει πολύ ώρα που άδικα έχασε από τη μισητή καταλανική αντίπαλο και έτσι δε θέλω να τους ξέρω😛

    Like

  6. Υπομονή…. Θα γυρίσει η τύχη και για αυτούς τους δόλιους!!! Τώρα με το νέο αποσμητικό (if you know what I mean!)😉

    Like

Leave a Reply

