Εγκαίνια λέμεεεεε!!!

Το Πρόβατο Με Κασκόλ επεκτείνεται στο etsy

Αγαπητές, αγαπητοί…

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα. Η μέρα που επεκτείνω τη δουλειά μου στον απέραντο κόσμο (σιγά καλή μου!). Είναι πλέον γεγονός, το Πρόβατο με Κασκόλ, το καμάρι μου, ανοίγει φτερά στην πλατφόρμα του Etsy με το όνομα The Crafting Sheep. (Για όσους δεν έχουν ιδέα περί τίνος πρόκειται, το etsy είναι ένα site που φιλοξενεί μικρά “μαγαζάκια” που πωλούν χειροποίητα αντικείμενα. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ .) Αυτός είναι και ένας λόγος που πάλι έχω χαθεί τελευταία, το πολύ διάβασμα, η οργάνωση και όλα τα συναφή. Από σήμερα λοιπόν, προσπαθώ κι εγώ να κάνω μια μικρούλα αρχή στον μεγάλο κόσμο των πωλήσεων χειροποίητων. Ξεκινάω βέβαια πολύ σιγά, με λίγα είδη, ευελπιστώ όμως να “μεγαλώσω” με τον καιρό.

the crafting sheep logo final-cut

Έχω και σήμα κατατεθέν 🙂

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι σταματάω το blogging, ποτέ! Θα συνεχίσω να ποστάρω όσο μπορώ πιο συχνά (ξέρετε εσείς 😉 ) και να σας δείχνω τα διάφορα σκαρώματά μου. Ήθελα απλά να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου, από εδώ που ξεκίνησαν όλα, αυτό το υπέροχο ταξίδι των χειροτεχνιών και κατασκευών.

Πολλά φιλιά, να δημιουργείτε και να επεκτείνεστε 🙂

2 thoughts on “Εγκαίνια λέμεεεεε!!!

  1. Μπράβο, κορίτσι μου ………..Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!!!Μακάρι έτσι δημιουργικοί να ήτανε όλοι οι άνεργοι. Σ’ ευχαριστούμε για όσα μας δείχνεις στό όμορφο blog σου.Καλή συνέχεια.

    Like

  2. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Με συγκινείς! Με τέτοιο κοινό, είναι χαρά μου να μοιράζομαι τα σκαρώματά μου😉. Πολλά πολλά φιλιά!

    Like

Leave a Reply

