Το σασπένς των Χριστουγέννων

Secret Crafter 2016

Και ναι, πλησιάζουν Χριστούγεννα. Που να το καταλάβω φέτος, εδώ στο “νησί” με τους αέναους 20 βαθμούς (τρελαίνομαιιιιι!!!!) δεν το πέρνεις και πολύ χαμπάρι. Ούτε θέρμανση, ούτε τίποτα. Δεν λέω, το βράδυ στο καναπέ ρίχνω και μια κουβερτούλα πάνω μου, έτσι για το χουχούλιασμα. Εμ, κάτι ξέρουν και τα αποδημητικά πουλιά που φεύγουν νότια🙂

Ευτυχώς όμως, είναι και κάποια πράγματα που πέραν των καιρικών συνθηκών, μας επαναφέρουν στην ημερολογιακή πραγματικότητα – και μας ταξιδεύουν σε μια εποχή που είμασταν παιδιά, όταν δεν είχαμε λεφτά και τα δώρα μας ήταν χειροποίητα, φτιαγμένα με μια κόλλα χαρτί, ενα πολύχρωμο χαρτόνι, μια ζωγραφιά, μια κάρτα. Χωρίς χρηματική, αλλά πάντα με ανεκτίμητη συναισθηματική αξία.

Έτσι και τώρα λοιπόν η Άννα από το καταπληκτικό blog της το In My Closet, διοργανώνει και φέτος την μυστική χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή υλικών, Secret Crafter (λεπτομέρειες εδώ) και μας κάνει ξωτικά που θα στείλουν σε κάποιον -α, κρυφά και χωρίς να ξέρει το άτομο αυτό τον αποστολέα (ίντριγκα σας λέω!!!) ένα πακέτο με διάφορα υλικά χειροτεχνίας και όχι μόνο. Και ενώ αυτό το τέλειο σκηνικό πραγματοποιείται εδώ και κάποιες χρονιές, οι κεραίες μου δεν το είχαν πιάσει. Φέτος όμως….. Τό’ πιασα:-) Και περιττό να πω ότι έχασα τον ύπνο μου, ενθουσιάστηκα σαν μικρό παιδί και προσπάθησα να φτιάξω και εγώ το τέλειο πακέτο για να το στείλω στο ταίρι μου.

paketaki-1

Αυτό είναι το πακέτο μου, ένα απλό κουτί από παπούτσια, το οποίο και μεταμορφώθηκε σε ξωτικένιο. Ο τάρανδος είναι χαρτοπετσέτα πάνω σε χαρτόνι και μου φάνηκε ότι ταίριαζε και με το κουτί, αλλά και με μένα (τάρανδος με κασκόλ🙂 )

paketaki-3

Αυτό είναι το εσωτερικό του και περιέχει:

1.πέντε διαφορετικά υλικά κατασκευών (στην περίπτωσή μου, όπως και πολλών άλλων ξωτικών, είναι πολύ δύσκολο να μείνεις στα 5, μια και αν αρχίσεις το ξεκαθάρισμα μια φορά….)

2. μια κάρτα, η οποία είναι αυτό το χαρούμενο ξωτικό που ποζάρει με τα λαμπάκια

3. κάτι φαγώσιμο (εγώ το έντυσα χιονάνθρωπο για μεγαλύτερο σασπένς!)

4. ένα χειροποίητο δωράκι, στην περίπτωσή μου είναι ένας “λαιμός” πλεγμένος με τα δάχτυλα (να σας πω και για αυτά μια μέρα😉 )

Και θα με ρωτήσετε φυσικά πως ξέρουμε ότι το ταίρι μου θα εκτιμήσει όλα αυτά τα πράγματα που στέλνω και αν θα είναι του γούστου του. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η απίστευτη οργάνωση της Άννας, η οποία μετά την αίτηση συμμετοχής σου σε βάζει να απαντήσεις σε ένα ερωτηματολόγιο όπου σε “ανακρίνει κανονικότατα”😉 και έτσι το ταίρι σου ξέρει ακριβώς τι σου λείπει και τι σε ενδιαφέρει. Πέρα από αυτό, οι όροι του παιχνιδιού δεν σταματούν με την αποστολή του δέματος. Όταν κάποιος παραλαμβάνει το πακέτο του, πρέπει να δημιουργήσει κάτι με την βοήθεια των υλικών που έχει λάβει – νομίζω ότι αυτό είναι από τα πολύ ωραία της ανταλλαγής – να αναρτήσει την κατασκευή αυτή και να κερδίσει, εάν έχει λίγη τύχη, κάποιο πανέμορφο χειροποίητο δωράκι! Τι άλλο θέλω απ’ τη ζωή μου, έχω πάθει μεγάλο τραλαλά🙂

Τολμήστε το την επόμενη χρονιά, δεν θα χάσετε! Είναι πραγματικά μια αίσθηση μαγική, να προσπαθείς να δώσεις χαρά, αλλά και να την πάρεις από κάποιο άτομο που δεν έχεις ιδέα ποιος είναι. Επίσης, είναι φανταστική η προσπάθεια όλων και αν μπείτε στη σελίδα του In My Closet στο facebook και δείτε τα πακέτα των συμμετεχόντων ξωτικών θα πάθετε μεγάλη πλάκα και θα πείτε παντού “ΤΟ ΘΕΛΩ!!!”

Πολλά φιλιά και τα λέμε!

 

 

 

8 thoughts on “Το σασπένς των Χριστουγέννων

  1. Κική κι εγώ το ελπίζω, έχω πολλή αγωνία!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Like

  2. Χαίρομαι που σου αρέσουν dreams and craft! Ελπίζω και στην παραλήπτρια!

    Like

  3. Ρένα, έχεις απόλυτο δίκιο. Πλέον κάθομαι και χαζεύω τα πακέτα των υπόλοιπων ξωτικών και δεν μπορώ να αποφασίσω πιο θέλω να μου έρθει!

    Like

Leave a Reply

