Βήμα – βήμα: πως να φτιάξετε θήκη οργάνωσης για το συρτάρι σας

Ώρα για οργάνωση

Ναι, γιατί η οργάνωση σαν έννοια, δεν είναι το δυνατό μου σημείο🙂 Είχα και όρεξη να σκαρώσω κάτι καινούργιο, οπότε είπα να δράσω συνδυαστικά. Έτσι, σκέφτηκα να αξιοποιήσω μια από τις εκατοντάδες κούτες που χρησιμοποιήσαμε στην μετακόμιση και να κάνω ένα δώρο στο κομοδίνο μου: μια θήκη για να βάλω τα καλλυντικά μου – οργανωμένα, και όχι πεταμένα μέσα στο συρτάρι. Και θα μου πείτε εύλογα, “Σιγά μωρέ που έκατσες και την έφτιαξες, τόσες κυκλοφορούν στο εμπόριο ωραίες και φτηνές!” Και θα απαντήσω και εγώ πολύ εύλογα, ” Ναι, αλλά σαν τη χειροποίητη δεν έχει🙂 ”

Ας μιλήσουν οι φωτογραφίες λοιπόν:

diy-organizing-box-1

Ένα απλό κουτάκι, που δεν έχει ιδέα τι το περιμένει. Έκοψα τη μια πλευρά…

diy-organizing-box-2

…και ενίσχυσα τις δύο πλαϊνές, τις οποίες και σταθεροποίησα με θερμή σιλικόνη.

diy-organizing-box-3

Μέτρησα και έκοψα τα χωρίσματα. Οι εγκοπές χρησιμεύουν στην ένωση των χωρισμάτων μεταξύ τους…

diy-organizing-box-4

…κάπως έτσι.

diy-organizing-box-5

Μέτρησα το ύφασμα – τελείως ανορθόδοξα, αλλά τέλος πάντων…

diy-organizing-box-6

… και το σημάδεψα ακόμη πιο ανορθόδοξα.

diy-organizing-box-8a

Ενώ η αρχική ιδέα μου ήταν να κολλήσω το ύφασμα πάνω στο χαρτόνι με ξυλόκολλα, κατά τη διάρκεια της κατασκευής κατέληξα στο πιστόλι θερμής σιλικόνης, ήταν και περασμένη η ώρα… Στη φωτό βλέπετε το “δοκιμαστικό κομμάτι” για να δω αν όντως δουλεύει το ύφασμα με τη σιλικόνη. Έλεγχος, πετυχημένος – Χιούστον, είμαστε έτοιμοι😉

diy-organizing-box-9

Μέτρησα και έκοψα και τα υφάσματα για τα χωρίσματα και ξεκίνησα τη συγκόλληση.

diy-organizing-box-9a

diy-organizing-box-11

Συνέχισα και με το κουτί, εξωτερικά και εσωτερικά. Στις γωνίες τώρα, δεν ήταν και το καλύτερό μου, οπότε κάλυψα τις ατέλειες με μαεστρία (ειδικότητά μου η κάλυψη των ατελειών, εξάλλου )…

diy-organizing-box-12

…και κάπως έτσι, με λίγη κορδέλα, ήρθε και έγινε αξιοπρεπής η θηκούλα. Αλλά επειδή λίγη κορδέλα δεν είναι ποτέ αρκετή…

diy-organizing-box-13

…έβαλα και απ’ έξω! Και με άρεσε πολύ!

diy-organizing-box-14

 

diy-organizing-box-15

Και εδώ μια φωτό σε χρήση. Επειδή μου άρεσε η ιδέα, την επόμενη μέρα έφτιαξα άλλη μια θηκούλα (τη βλέπετε δεξιά από την υφασμάτινη), με τον ίδιο τρόπο, χρησιμοποιώντας όμως χαρτιά σε διάφορα σχέδια αντί για ύφασμα.

Αυτά σας είχα για σήμερα, ελπίζω να σας άρεσε η κατασκευούλα, σας την συστήνω ανεπιφύλακτα, και από άποψη χρηστικότητας, αλλά και από άποψη διαδικασίας κατασκευής.

Τα λέμε, καλές δημιουργίες!!!

Leave a Reply

