Φωτογραφίες από το Handmade Festival

Ας μιλήσουν οι εικόνες!

Στήσαμε νομίζω έναν αρκετά χαριτωμένο πάγκο, ήταν και η πρώτη φορά που πήγαινα σε έκθεση… μια χαρά πήγαν όλα! Η οργάνωση ήταν οργανωμένη (ηθελημένος ο πλεονασμός) μέχρι αηδίας, αφού μέχρι και checklist έφτιαξα με όλα τα τζίντζιρι μίντζιρι που ίσως, μπορεί, υπάρχει περίπτωση, ενδέχεται να χρειάζονταν! Όλα ήταν έτοιμα ένα βράδυ πιο πριν, κάτι που με γλίτωσε από τους γνωστούς εφιάλτες άγχους που συνηθίζω να έχω πριν από κάποιο event (βλέπω κυριολεκτικά εφιάλτες, όπως ας πούμε ότι αργώ να πάω εκεί που θέλω γιατί δεν βρίσκω τα σωστά ρούχα, ότι είμαι απροετοίμαστη, ακόμη ότι πηγαίνω χωρίς παντελόνι, κορυφαίο όνειρο….). Η τρέλα στον ύπνο βγαίνει, τι να κάνουμε. Τελικά όμως δεν υπήρξε κάποιος εφιάλτης, ούτε κάποιο πρόβλημα και όλα κύλησαν καλά. Άμα έχεις και καλή συνεργάτιδα, δεν μπορούν να πάνε πολλά στραβά😉

Πάρτε λοιπόν μια ιδέα από αυτό που συνέβη χθες. Θα κάνω μερικές επεξηγήσεις λέγοντας ότι τα διακοσμητικά ρεσώ και μπουκάλια καθώς και το κρεμαστό ξύλο παρακάτω, είναι εκπληκτικές δημιουργίες της συναδέλφου μου, Βούλας με την οποία μοιραζόμαστε μια κοινή τρέλα όσον αφορά τις κατασκευές. Θα σας πω περισσότερα παρακάτω.. Επίσης, τα πλεκτά ζωάκια (κουκουβάγιες, ποντικάκια, χήνα, αλλά και το καταπληκτικό πρόβατο) είναι δημιουργίες της μαμάς μου, την οποία και θεωρώ προσωπικά υπεύθυνη για την κλίση μου στις κατασκευές😉. Τα υπόλοιπα, κοσμήματα δηλαδή, είναι δικά μου, θα αναγνωρίσετε ούτως ή άλλως τα περισσότερα…

bazaar 5

bazaar 6bazaar 1

bazaar 2

bazaar 3

bazaar 4

bazaar 7

bazaar 8

bazaar 9

bazaar 10

bazaar 11

bazaar 11a

bazaar 11b

bazaar 12

bazaar 13

bazaar 14

bazaar 16

bazaar 17

bazaar 18

bazaar 19

Για τις παρακάτω φωτογραφίες πιστεύω ότι αρμόζουν συστάσεις, τις οποίες έχω παραλείψει να κάνω στο blog. Πρόκειται για τη δουλειά που κάνουμε με τη συνάδελφό μου και έχει να κάνει με χειροποίητα προσκλητήρια, κυρίως γάμου και βάφτισης. Γνωρίστε λοιπόν το

Invite Me

by Evi Avra & Sara Gian

κάντε μας και ένα μικρούλι like στο facebook, και δείτε τις προσκλήσεις μας μία προς μία!!!

bazaar 20

bazaar 21

Κάπως έτσι λοιπόν συνέβη η πρώτη μου έκθεση χειροποίητων. Μια εμπειρία που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη.

Μέχρι τις επόμενες κατασκευές και εμπνεύσεις (θα αργήσουν λίγο, είμαι κομμάτιααααααααααααα!), σας χαιρετώ και περιμένω τις εντυπώσεις σας!!!

8 thoughts on “Φωτογραφίες από το Handmade Festival

  1. Συγχαρητήρια!!! Μακάρι να μπορούσα να είμαι κι εγώ εκεί… Ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω! Κι αυτό το προβατάκι μού έχει κλέψει την καρδιά!!!!!! Όλα τα γλυκάκια σου είναι καταπληκτικά, μα επειδή έχω ξετρελαθεί με τον πολυμερικό πηλό και οτιδήποτε είναι φτιαγμένο από αυτόν θα ήθελα να σου ζητήσω μια μεγάααλη χάρη. Θα μπορούσες να μας δείξεις μερικές ιδέες βήμα-βήμα για να φτιάξουμε κι εμείς τέτοια, αν δεν σου είναι δύσκολο?? Η αγαπημένη μου είναι η lemon pie❤❤

    Like

  2. Γεια σου Χαρά! Δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα μπορέσω να σου το δείξω άμεσα, γιατί τελευταία είμαι λίγο πνιγμένη… Την επόμενη φορά πάντως που θα κάτσω να φτιάξω θα φωτογραφίσω την διαδικασία. Φιλιά!

    Like

  3. Όχι πουλάκι μου, απλά για να ξέρεις ότι θα αργήσωωωωωω!

    Like

  4. Όχι,όχι, δεν το εννοούσα έτσι, απλώς επειδή είπες πως είσαι λίγο πνιγμένη, δεν θέλω να σε βάζω σε κόπο!☺☺☺

    Like

  5. Ε μωρέ, είναι οι χειροτεχνίες κόπος..? Κανένας κόπος, ψυχοθεραπεία😉

    Like

Leave a Reply

