Καινούργια σκουλαρίκια από fimo

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου… ποια έκανε τα λιγότερα post το 2015???

Αγαπητό μου κοινό, καλησπέρα.

Είμαι ακόμη εδώ, ιδιαίτερα σοκαρισμένη από το email που μου στέλνει κάθε φορά στο τέλος της χρονιάς το αγαπητό wordpress και μου ανακοινώνει όλο χαρά τα στατιστικά, τις επισκέψεις, τους νέους followers…. τον αριθμό των post….. Και κάπου εδώ παθαίνω το εγκεφαλικό: έχεις κάνει μόνο 2 αναρτήσεις όλη τη χρονιά. Σαν την μητριά της Χιονάτης αισθάνθηκα, όταν της λέει ο μαγικός της καθρέφτης ότι η Χιονάτη είναι η πιο όμορφη…. Άκου τώρα, μόνο 2 post! Ντρέπομαι ειλικρινά!!! (Επίσης, αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορά που απολογούμαι για την απουσία μου, θα ήμουν τουλάχιστον τρισεκατομμυριούχος.) Να δοκιμάσω να δεσμευτώ για περισσότερο blogging???

Άστο καλύτερα….

Τέλος πάντων, θέλω να σας αποζημιώσω με καλά (ελπίζω) νέα, ανακοινώνοντας ότι το Πρόβατο με κασκόλ πλέον βρίσκεται και στο Facebook. Είναι κάτι που ήθελα να κάνω καιρό, αλλά μόλις σήμερα κατάφερα. Ελπίζω έτσι η επικοινωνία μας να είναι πιο εύκολη και πιο καθημερινή. Για να με βρείτε μπορείτε απλά να πληκτρολογήσετε Provato Me Kaskol στην μπάρα αναζήτησης του Facebook και τσουπ! να ‘μαι! Θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να βάλω και ένα κουμπί για μεγαλύτερη ευκολία που θα σας μεταφέρει άμεσα στο Fb, αλλά δεν δεσμεύομαι για τίποτα, μια και η εγκεφαλική μου δραστηριότητα και η ικανότητα μου να ακολουθήσω οδηγίες αυτό τον καιρό βρίσκεται κάπου πολύ πολύ μακριά…🙂

Ωραία, να σας δείξω και μερικά σκουλαρίκια που έφτιαξα πριν λίγο καιρό και σήμερα μόνο ξόδεψα 1,5 ώρα για να φωτογραφίσω αξιοπρεπώς? Θα σας δείξω….

tourqoise earrings

Φτιαγμένα από fimo φυσικά, πριν το ψήσιμο τα πέρασα με σκιά ματιών (το νέο αγαπημένο μου τρικ!) Η ποιότητα της φωτό τι σας λέει??? —> καινούργιο κινητόόόό!!!!

extruder earrings 1

Και κάτι πιο σκοτεινό, φτιαγμένο με τη μέθοδο extruder (θα σας τη δείξω προσεχώς)

extruder earrings 2

Ίδια χρώματα, διαφορετικό σχήμα.

Ποιο σας άρεσε πιο πολύ???

Τα λέμε!

4 thoughts on “Καινούργια σκουλαρίκια από fimo

  1. Είναι όλα καταπληκτικά! Θα μπορούσες, όμως, να μου κάνεις μια χάρη? Θα ήθελα να μας δείξεις βήμα-βήμα πως να φτιάξουμε αυτές τις τουρτίτσες από τα προηγούμενα post σου! Θα το εκτιμούσα πραγματικά!!!

    Like

  2. Γεια σου Χαρά!!! Δεσμεύομαι να φτιάξω και τουρτίτσες βήμα – βήμα, ότι θέλει ο λαός!!! Προσεχώς ελπίζω να στρωθώ! Φιλιά!!!

    Like

Leave a Reply

