Μπισκοτένιο σπίτι από πολυμερικό πηλό

Καλές γιορτές!!!

Χρόνια σας πολλά! Ελπίζω να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να ξεκουραστήκατε! Εγώ, δεν μπορώ να πω ότι ξεκουράστηκα ακόμη…. έχω ακόμη μερικές μέρες μπροστά μου, όπου το μόνο που θέλω να κάνω είναι να μουχλιάζω στον καναπέ και να βλέπω τις ίδιες χριστουγεννιάτικες ταινίες όπως κάθε χρονιά🙂 Έχει βγάλει και ένα παλιόκρυο έξω, δεν πάω πουθενά!!!

Χτες λοιπόν τελείωσα το χριστουγεννιάτικο δημιούργημά μου, που το ετοίμαζα αρκετό καιρό. Δεν περίμενα να το τελειώσω (φημίζομαι για τις αναβολές που βάζω στις κατασκευές μου😉 ), είχε πέσει και πολύ δουλειά στο σπίτι…(ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!!!). Ας μιλήσουν λοιπόν οι εικόνες….

mini gingerbread house pattern for post4-01http://linksservice.com/gingerbread-house-template/1.bp.blogspot.com

Αυτό είναι το πατρόν που χρησιμοποίησα.

Ορκίζομαι ότι είχα βγάλει φωτογραφίες των ψημένων “τοίχων” του σπιτιού, αλλά, ή τις διέγραψα, ή τις έχω χώσει σε κάποια σκοτεινή γωνιά του υπολογιστή μου και δεν τις βρίσκω…. Οπότε η διαδικασία είναι η εξής (και αυτονόητη θα έλεγα…) Εκτύπωσα το παραπάνω πατρόν στο μέγεθος που ήθελα και έκοψα τα σχέδια. Πήρα σκούρο καφέ πηλό, τον άνοιξα σε λεπτό φύλλο και ακούμπησα τα σχέδια πάνω του. Τα έκοψα περιμετρικά με το κοπίδι και τα έψησα για κανένα τέταρτο για να στέκονται και να μπορώ να τα διευκολύνω. Μην αγχωθείτε αν δεν βγουν τέλειοι οι τοίχοι, με την κόλλα που θα μπει δεν θα φαίνεται καμία ατέλεια.

polymer gingerbread house 1

Η συναρμολόγηση ήταν κάτι που φοβόμουν, για να είμαι ειλικρινής….. δεν περίμενα να κολλήσει τόσο καλά… Για “κόλλα” χρησιμοποίησα….

polymer gingerbread house 2

…άσπρο πολυμερικό πηλό, ανακατεμένο με νερό.

Θέλει μπόλικο ανακάτεμα για να γίνει μια πηχτή κρέμα. Το αποτέλεσμα όμως μου άρεσε, γιατί εκτός από το ότι οι τοίχοι κόλλησαν τέλεια μεταξύ τους, η όψη του ήταν απόλυτα ρεαλιστική, σαν σαντιγί ή κρέμα ή ότι βάζουν τέλος πάντων στα ζαχαρένια σπίτια από μπισκότο.

polymer gingerbread house 3

Τέλος, κόλλησα και τη σκεπή.

Την πασάλειψα και με την υπόλοιπη “κρέμα” και έριξα λίγη “ζάχαρη” (λευκή άμμος χειροτεχνίας, η ίδια που έβαλα και παλιότερα στους λουκουμάδες).

polymer gingerbread house 4

Εδώ έχω στολίσει τη σκεπή με ζαχαρωτά και μπισκοτάκια.

Τα κόλλησα με λίγο υγρό fimo για να μην ξεκολλήσουν στο ψήσιμο.

polymer gingerbread house 5

Και κάπου εδώ ετοιμαζόμαστε για ψήσιμο. Έψησα το σπίτι στην κατάσταση αυτή, γιατί φοβόμουν ότι τα υπόλοιπα στολίσματα θα γλιστρούσανε από τους τοίχους. Για να πω την αλήθεια, φοβόμουν και για το ίδιο το σπίτι, μήπως και με τη ζέστη γλιστρήσουν οι τοίχοι και γκρεμιστεί (θα ήταν το ζαχαρένιο σπίτι μετά από σεισμό🙂 ), αλλά προς μεγάλη μου ανακούφιση βγήκε από το φούρνο σώο και αβλαβές!

polymer gingerbread house 7

Και κάπως έτσι τελείωσε το χτίσιμο και το στόλισμα του ζαχαρένιου σπιτιού….

polymer gingerbread house 8

Αυτά για σήμερα, δεσμεύομαι να τα ξαναπούμε εντός της τρέχουσας χρονιάς,

γιατί σας έχω και άλλη κατασκευή σε στοκ😉

Τα λέμε!

2 thoughts on “Μπισκοτένιο σπίτι από πολυμερικό πηλό

  1. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά! Ευτυχισμένο και τυχερό νά ‘ ναι το 2015!!!!!

    Like

Leave a Reply

