Σκουλαρίκια και κρεμαστά από fimo

Με ξεχωριστή τεχνική….

polymer cane pendant 4

…την οποία και σχεδιάζω να σας δείξω εν καιρώ😉 Καταρχάς, γεια σου αγαπητό (και μεγάλο πάνω απ’ όλα!) κοινό μου! Έχουμε να τα πούμε λίγο καιρό, αλλά δε βαριέσαι, να’ μαι και πάλι! Έχω ευχάριστα νέα, επιτέλους μπόρεσα να βρω και εγώ μια δουλειά ως βρεφονηπιοκόμος μέσω μιας προκήρυξης… Μετά από ένα χρόνο ανεργίας (ακριβώς όμως!) και μετά από πολύ αγωνία και άγχος κατάφερα να μπω και εγώ σε μια λίστα διοριστέων, με αρκετά όμορφες προοπτικές (φατσούλες δηλαδή…). Άντε να κάουμε και κανένα Post στο άλλο blog, γιατί το έχω παρατήσει! Και όχι, δεν χάθηκα λόγω εργασίας, δεν έχω αρχίσει ακόμη και ούτε πρόκειται για την επόμενη εβδομάδα τουλάχιστον. Θα το αποδώσω σε μέρες βαρεμάρας (ότι αφορά το blogging, γιατί από κατασκευές, ουυυ!). Για να εξιλεωθώ, σας έχω σήμερα τα τελευταία μου επιτεύγματα. Τις προάλλες πήγα λοιπόν σε ένα μαγαζί που άνοιξε πριν καιρό κοντά στην περιοχή μου, που πουλάει πηλούς και πολλά άλλα είδη χειροτεχνίας. Σαν το παιδάκι και εγώ, που το πας για το πρώτο του παγωτό, μπήκα και χάρηκα. Τέλος πάντων, για να μην τα πολυλέω, τσουπ..! να σου και η πωλήτρια! Και ακολουθεί ο διάλογος:

Πωλήτρια: Να σας βοηθήσω?

Εγώ: Μια ματιά ήθελα να ρίξω βασικά…

Π: Ασχολείστε με τον πολυμερικό πηλό?

Ε: Ε, αρκετά….

Π: Τι φτιάχνετε?

Ε: Λίγο απ ‘όλα, κοσμήματα, βλακειούλες, ότι τύχει.

Π: Α ωραία….

Πως κάνω λοιπόν το λάθος να ρωτήσω μια τιμή σε ένα εργαλείο extruder, (το εργαλείο παρακάτω….)

m7XlScRjGQkqoTYYtmbCq_g

Π: Αααα αυτό είναι επαγγελματικό, της εταιρίας, καινούργιο, σου λύνει τα χέρια, με λαβή, μπλα μπλα…. Θα κάνουμε και μια καλή τιμή….. (Και όντως, ήταν πολύ διαφορετικό απ ‘ότι αυτό της φωτό, σίγουρα πιο εύχρηστο)

Ε: Ε καλά, από περιέργεια ρωτάω, έχω και εγώ ένα σπίτι μου αλλά είναι λίγο κινέζικο και λίγο δύσκολο…

Π: (Μου λέει την τιμή και παθαίνω ένα εγκεφαλικό…) Αλλά θα σας λύσει τα χέρια!

Ε: Σίγουρα, αλλά η τιμή του είναι λίγο απαγορευτική για την τσέπη μου (και να είχα δηλαδή….. τσιγκουνεύομαι!!!!)

Με τα πολλά πήρα κάτι πηλούς και έφυγα. Εντάξει, είπαμε. Το extruder λοιπόν, είναι σαν σύριγγα που περνάς τον πηλό και σου βγάζει ένα μακαρόνι σε σχήματα, ανάλογα με το δισκάκι που επιλέγεις. Όταν πήρα το δικό μου (από Κίνα και πάμφθηνο) ήμουν ενθουσιασμένη. Σην πρώτη δοκιμή όμως απογοητεύθηκα, γιατί ο πηλός ήταν τόσο σκληρός που δεν έβγαινε με καμία κυβέρνηση. Και εδώ σίγουρα βοηθάει η λαβή που έχει το “επαγγελματικό”, είναι πιο ξεκούραστο. Και για να είμαι ειλικρινής, και το καθάρισμα με κούραζε. Το παράτησα λοιπόν. Μετά από το μαγαζί όμως πείσμωσα…. Το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από κει… Τελικά μου ήρθε η αναλαμπή να ρωτήσω το καλό Internet και να δω τι κάνουν άλλοι που έχουν το ίδιο μηχάνημα. Είδα και μερικά βίντεο και είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου με το ταπεινό μου extruder! Είδα και μια φοβερή τεχνική και εντυπωσιάστηκα (δείτε εδώ http://www.hobby-box.ru/master-klass-shpritsevaya-tehnika.html  είναι στα ρώσικα, αλλά οι φωτογραφίες μου έφτασαν!) Και το αποτέλεσμα είναι το εξής:

Πολλά πολλά σκουλαρίκια….

polymer cane earring 1

polymer cane earring 2

polymer cane earring 5

polymer cane earrings 3

polymer cane earring 4

polymer cane earring 6

Και κρεμαστά…..

polymer cane pendant 1

polymer cane pendant 2

polymer cane pendant 3

Κάποια στιγμή που θα το ξαναεπιχειρήσω, θα βγάλω και φωτό να σας δείξω πως γίνεται βήμα βήμα. It’s a promise😉

Και για το τέλος σας αφήνω με ένα γλυκό cheesecake (παντελώς άσχετο……). Τη γεύση τη διαλέγετε εσείς!

polymer cheesecake earrings 1Σοκολάτα…..

polymer cheesecake earrings 2…ή φράουλα???

Πολλά φιλιά σε όλους σας και να περνάτε πάντα καλά και δημιουργικά!!!

3 thoughts on “Σκουλαρίκια και κρεμαστά από fimo

  1. πανέμορφα όλα και ειδικά τα τελευταία είναι και λαχταριστά!!!!!!! Ξελιγώθηκα!!!!!!!!!!

    Like

  2. Τώρα το πρόσεξα που με έχεις προσθέσει (ιδέα δεν έχω πότε, αλλά θα με συγχωρέσεις…) στα Blogs that inspire me…!!! Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς!!!!❤

    Like

  3. Γεια σου αγαπητό μου παιδί! Σου μύρισαν ε?😉 Ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!!
    Σε πρόσθεσα πριν λίγο καιρό. Αφού με κάνεις inspire, να μην το πω?? Να μην το φωνάξω???? Πολλά φιλιά και καλό κουράγιο τώρα με τη ζέστη!!!

    Like

Leave a Reply

