Βραχιόλι decoupage…

…με επαναστατικό αέρα. Και καλό μήνα!

Είναι το αγαπημένο μου κόμικ. Η αγαπημένη μου ταινία (αν και χάνει αρκετά μπροστά στο κόμικ). Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας.

V for Vendetta,

το πιο επίκαιρο βιβλίο που γράφτηκε ποτέ. Δημοσιεύθηκε το 1988, περιγράφοντας καταστάσεις που είναι πολύ κοντά σε αυτά που ζούμε. Αν η ιδέα του Alan Moore δεν ήταν προφητική, τότε δεν ξέρω τι ήταν….

Θέλησα λοιπόν, να βάλω λίγη από την δόξα του στο επόμενο βραχιόλι μου😉

v bracelet 1

Αρχικά βρήκα το παραπάνω (google images), αγαπημένη σκηνή….

Το εκτύπωσα…

v bracelet 2

…το έκοψα…

v bracelet 3

…το έκοψα κι άλλο (αυτό το έκανα για να αποφύγω τσαλακώματα και άσχημες ακμές, μια και το βραχιόλι μου είναι καμπύλο)…

v bracelet 4

…και το κόλλησα κομμάτι – κομμάτι γύρω από το βραχιόλι μου.

(σ.σ. για όσους αναρωτιούνται για το βραχιόλι που χρησιμοποίησα για βάση, δείτε εδώ).

Να συμπληρώσω ότι πριν ξεκινήσω το decoupage, έβαψα το εσωτερικό του βραχιολιού μαύρο, μιας και κάποια strips χαρτιού ήταν λίγο πιο κοντά και θα άφηναν το παλιό χρώμα να φαίνεται (και δεν το θέλουμε αυτό!). Τέλος, το βερνίκωσα και το άφησα να στεγνώσει. Το ιδανικό θα ήταν να είχα γυαλιστερές εικόνες, αλλά από τον εκτυπωτή και με το απλό χαρτί, το αποτέλεσμα ήταν λίγο ματ. Εννοείται ότι δεν μπορούσα να σκίσω σελίδες από το βιβλίο (ιεροσυλία!!!!).

v bracelet 5

Και σε χρήση.

Το αποτέλεσμα με χαροποίησε ιδιαιτέρως και θα το επαναλάβω ίσως και σε διαφορετικό κόμικ.

Γιατί όσο νά’ ναι είμαι και λίγο geek🙂

Leave a Reply

