Κατασκευή βενετσιάνικης μάσκας 2

Το σίκουελ

Ε, ναι λοιπόν, τόσο πολύ μου άρεσε η διαδικασία, που θέλησα να την επαναλάβω. Αφορμή τα γενέθλια της μαμάς μου… Είπα να της φτιάξω κάτι μικρό!!! Και επειδή κάρτες έχει μαζέψει… ένα σωρό, της έφτιαξα μια μάσκα. Αυτή τη φορά σας έχω και πιο λεπτομερείς φωτογραφίες όσον αφορά το ψήσιμο του πολυμερικού πηλού με την μάσκα…

venetian mask 2.1

Εδώ έχω τη μάσκα, φτιαγμένη από γύψο, όπως πάντα, στεγνή και έτοιμη προς επεξεργασία. Πάνω σε αυτή, έφτιαξα τα διακοσμητικά από πολυμερικό πηλό (fimo) όπως και στην προηγούμενη που είχα φτιάξει. Να ξέρετε πάντως ότι ο πολυμερικός πηλός δεν κολλάει πάνω στον γύψο, οπότε θα χρειαστεί λίγη προσοχή για να μείνει εκεί και να μην γλιστρήσει κατά τη διάρκεια του ψησίματος. Ξαναλέμε εδώ πως η μάσκα είναι άβαφη.

venetian mask 2.2

Και ένα κοντινό πλάνο… Στη μαμά μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια (σε ποιον άλλωστε δεν αρέσουν😉 )

venetian mask 2.3

Μετά από το ψήσιμο έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Αφού κρυώσει (δεν θέλει πολλή ώρα) ο πολυμερικός πηλός, μπορούμε να τον ξεχωρίσουμε από τη μάσκα για να ξεκινήσουμε το βάψιμο. Προσοχή μόνο, εάν έχετε ψιλές λεπτομέρειες (όπως εγώ με τα καφέ “κλαδάκια”) να μην σας σπάσουν!

venetian mask 2.4

Εδώ έχω τελειώσει με το βάψιμο της μάσκας (δεν έβαλα βερνίκι αυτή τη φορά…), έχω φτιάξει το χαρτόνι στο οποίο θα την κολλήσω και έχω ξεχωρίσει τα κομμάτια του πολυμερικού πηλού. Επειδή το fimo και όλα αυτά τα υλικά συρρικνώνονται στο ψήσιμο, το “στεφάνι” που φτιάχνω γύρω από τη μάσκα πρέπει να μην είναι τελείως ενωμένο, γιατί μετά δεν θα κάθεται σωστά. Για το λόγο αυτό το φτιάχνω ούτως ώστε οι άκρες του να ακουμπάνε απλά και φροντίζω να έχω φτιάξει τα υπόλοιπα διακοσμητικά με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν την ατέλεια αυτή (χε, χε).

venetian mask 2.5.5

Και αυτό είναι το αποτέλεσμα της σύνθεσης των παραπάνω…. Η σειρά με την οποία τα τοποθετώ είναι η εξής:

-κολλάω την μάσκα πάνω στο χαρτόνι με ξυλόκολλα

-κολλάω το “στεφάνι” με ξυλόκολλα

-ακολουθούν τα υπόλοιπα κομμάτια, τα οποία κολλάω με κόλλα στιγμής

venetian mask 2.5

Η συσκευασία δεν μπορεί να λείπει!!!

venetian mask 2.6

Χρόνια πολλά μαμά!!!

2 thoughts on “Κατασκευή βενετσιάνικης μάσκας 2

  1. Παρα πολυ ομορφη η μασκα!!! Να χαιρεσαι την μανουλα σου!!! Φανταζομαι καλουπι για μασκα βρισκεις στο εμποριο, ετσι?

    Like

  2. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου Λίτσα!!! Ναι, το καλούπι είναι αγοραστό (δεν έχω καταφέρει ακόμη να φτιάξω μόνη μου😉 ) Φιλιά!

    Like

Leave a Reply

