Διακόσμηση – αλλαγή πέδιλου…

Ε, αφού δεν με άρεσε!

Τις προάλλες μου πήρε η μαμά μου πέδιλα από τη λαϊκή. Ωραίο μαγαζί η λαϊκή, φθηνή, πολλές φορές πιο ποιοτική ή τουλάχιστον το ίδιο ποιοτική με τα κινέζικα πολυκαταστήματα που ανοίγουν γύρω μας. Είναι επίσης και ιδανικό μέρος για πρώτες ύλες……………. βλέπεις μια μπλούζα, σου αρέσει λίγο, την παίρνεις, την αλλάζεις και σου αρέσει πολύ! Το ίδιο συνέβη λοιπόν και με τα εν λόγω πέδιλα…. Μαύρου χρώματος, άνετα μέχρι αηδίας, φθηνά και στιλάτα. Αλλά ρε παιδί μου, ράβουν κάτι αηδίες πάνω, που τρελαίνομαι!!! Πόσες φορές έχω δοκιμάσει παπούτσια, ρούχα και άλλα και τα απέρριψα λόγω τεράστιων φιόγκων, κουμπιών, αλυσίδων και δεν συμμαζεύεται! Εντάξει, είμαι και τρελή με τα ρούχα… μέχρι να βρω κάτι θα φέρω στο αμήν τους πλησίον μου και αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πλέον πηγαίνω για ψώνια μόνη μου………. δεν με αντέχει ΚΑΝΕΙΣ. Φταίω εγώ που θέλω να φοράω απλά ρούχα??? Αλλά, τέλος με το παραλήρημα. Έβγαλα λοιπόν τις αλυσίδες και έραψα χάντρες (που έβγαλα από παλιότερα πέδιλα που είχα λιώσει😉 ). Και το αποτέλεσμα….

shoe makeover

Θυμάμαι την αλυσίδα που είχαν πάνω τους στην αρχή και ανακατεύομαι ακόμη…

shoe makeover 2

Και ένα πιο κοντινό πλάνο (ναι, δεν έχω πάρει ακόμη κάμερα).

Αυτά, ελπίζω να σας αρέσουν. Και το μήνυμα που θέλω να περάσω σήμερα….

….ΜΗΝ αφήνετε τη μόδα να σας κάνει ότι θέλει, κάντε την ΕΣΕΙΣ ότι θέλετε!!!!

2 thoughts on “Διακόσμηση – αλλαγή πέδιλου…

  1. Ε όχι αγάπη μου, θα αφήσουμε τους σχεδιαστές (της λαϊκής…) να μας κάνουν έρμαια των ιδεών τους????????? Πολλά φιλιά αγαπητή μου συντρόφισσα!

    Like

Leave a Reply

