Ξέρω τι έκανες φέτος το Πάσχα…!

Αυγά, τσουρέκια, καλάθια…

Καταρχάς, να σας ευχηθώ χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και χαρά. Εύχομαι όλοι να περάσατε καλά και να ξεκουραστήκατε δεόντως! Φέτος το Πάσχα του δώσαμε και κατάλαβε. Τα τσουρέκια μου είχαν (ευτυχώς…) επιτυχία, σε αντίθεση με τα αυγά, τα οποία είχαν μια μικρή, απειροελάχιστη απόκλιση από το συνηθισμένο χρώμα…… Εδώ θα δείτε και τα ντοκουμέντα της φετινής επιχείρησης:

tsourekia 1

Μετά από 17,268 φουσκώματα και άλλα τόσα ζυμώματα, είμασταν έτοιμοι για εκτόξευση.

tsourekia 2

Προσγείωση – στιγμή της αλήθειας.

Όπως φαίνεται και στο ντοκουμέντο, λείπει ήδη ένα κομματάκι, το οποίο τσιμπήθηκε και χρησιμοποιήθηκε για δείγμα και εργαστηριακή ανάλυση (στο στόμα και στο στομάχι μου🙂 )

tsoureki 3

Εδώ βλέπετε πως λείπει ήδη το μισό τσουρέκι. Και το καταγγέλω.

Δυστυχώς το υπόλοιπο μισό είχε την ίδια απρόσμενη τύχη, μιας και έγινε μια σκληρή μάχη μεταξύ όλων των παρευρισκόμενων μετά από το πρώτο “Μμμμμ!” για το ποιος θα προλάβει περισσότερο. Επίσης, ακολούθησε ένας μάλλον αστείος νικητήριος χορός από μέρους μου, μια και κατάφερα επιτέλους την σωστή υφή για την οποία μας πρήζουν επί γενεές γιαγιάδες, κυράδες, γειτόνισσες και πάει λέγοντας, για τα ξακουστά “κορδόνια”, “κλωστές”, “ίνες” και δεν ξέρω εγώ τι άλλο πρέπει να έχει το τσουρέκι. Αλλά κακά τα ψέματα, και δεν θέλω να φανώ και να ακουστώ ψωνάρα (όπως είναι κάτι κυράδες στο χωριό μου στη Δράμα, που έχουν να το λένε : “ο δικός μου τραχανάς είναι ο καλύτερος”, “τα δικά μου πετσετάκια είναι τα πιο ωραία”, και ακολουθούν βρυσίδια σε όλη τη γειτονιά🙂 ), αλλά φέτος ήταν τα καλύτερα τσουρέκια της ζωής μου, φοβερά νόστιμα και αφράτα. Τη συνταγή θα την βρείτε εδώ :

http://www.sintagespareas.gr/sintages/tsourekia-kordonata-tou-aki.html

Απλά εγώ έβαλα το 1/3 του κακουλέ και δεν έβαλα καθόλου μαστίχα (την μισώ, πολύ απλά). Επίσης, έβαλα 100 γραμμάρια ζάχαρη παραπάνω. Αυτά όσον αφορά τα τσουρέκια.

Και τώρα……

easter eggs

Τα κορυφαία αυγά..!!!

Είπα φέτος να μην χρησιμοποιήσω βαφές του εμπορίου. Τις σιχαίνομαι, ειδικά όταν καθαρίζεις ρε παιδί μου το αυγό, 1ον σου μένει η μισή βαφή στο χέρι, 2ον γίνεται και το αυγό από μέσα αίσχος! Για αυτό, πήρα παντζάρια, τα έκοψα, τα έβρασα. Στην πορεία μου φάνηκαν λίγα (μια χούφτα ήταν όλο και όλο!), έβαλα και φλούδες από κρεμμύδια. Και αυτά ήταν λίγα. Αφού έβρασαν και τα αυγά… κανένα φως στον ορίζοντα. Τελικά πετάξαμε τα πάντα μέσα, από πάπρικα, κάρυ, στιγμιαίο καφέ (μπλιαχ!), κόκκινο κρασί….και ίσως και άλλα που δεν θυμάμαι… έγινε μια γλείτσα, ένα μεγάλο έκτρωμα το υγρό, αλλά…………….μετά από 12 ώρες! Ήρθε η έκπληξη! Σοκολατένια αυγά λοιπόν! Υπήρξαν βέβαια και άλλοι “κακεντρεχείς” που έσπευσαν να τους δώσουν άλλα ονόματα, αλλά δε βαριέσαι! Το σκοπό μας τον πετύχαμε😉

kalathi

Και κλείνω με μια κατασκευή – καλάθι με πλεκτές λωρίδες οντουλέ.

Αυτά!!!!

 

Leave a Reply

