Στολίδια από ζυμάρι

Δεν τρώγονται!!!

Επιτέλους δοκίμασα να φτιάξω στολίδια από ζυμάρι. Η συνταγή είναι πολύ απλή:

2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις,

1 κούπα αλάτι ψιλό

νερό όσο πάρει.

Η ζύμη είναι καταπληκτική. Γρήγορη, μαλακή, δεν κολλάει στα χέρια… Τι να πω, τρελάθηκα! Σαν παιδάκι που είμαι λοιπόν, έφτιαξα σχέδια με κουπ πατ. Βγήκαν πολύ όμορφα, απλά δεν είμαι σίγουρη αν τα έψησα αρκετά… Τα άφησα περίπου 15 λεπτά στους 200 βαθμούς σε φούρνο χωρίς αέρα…. Μην σας πάρω στο λαιμό μου, δοκιμάστε😉 Αφού τα έβγαλα, τα έβαψα με ακρυλικό χρυσαφί χρώμα, το οποίο και ρούφηξαν αμέσως… Μετά τα στόλισα με χρυσόκονη και πούλιες. Μου φάνηκαν πολύ όμορφα, εύκολα και διασκεδαστικά στην κατασκευή. Τώρα, όσον αφορά το χρόνο ζωής τους… θα δείξει. Με τόσο φτηνά υλικά όμως, δεν πειράζει και να χαλάσουν μετά από κάποιους μήνες. Ίσα ίσα, θά’ χουμε δικαιολογία να φτιάξουμε καινούργια του χρόνου😉 Δείτε και μόνοι σας:

salt dough ornaments

Υ.Γ. : Το κουλούρι στα αριστερά είναι το αγαπημένο μου…!

One thought on “Στολίδια από ζυμάρι

  1. Pingback: Χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό: μέρος 1 | Πρόβατο με κασκόλ

Leave a Reply

