Και όμως είμαι ακόμα εδώ…

…και αυτό το καλοκαίρι!

Για άλλη μια φορά ξέχασα πως έχω και ένα δύσμοιρο blog που έχει πιάσει αράχνες (τι να πει και το σαλιγκάρι με κασκόλ, θα μου το πάρει η πρόνοια σε λίγο καιρό για παραμέληση!)… Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ξεχορτάριασμα για να μπω🙂

Έχω όμως πολλές δικαιολογίες (της κακιάς ώρας!) και αυτή τη φορά! Λίγο η ζέστη, λίγο τα μαθήματα οδήγησης (ναι, καλά ακούσατε, σε λίγο καιρό θα μοιράσω πλάνα για το πότε θα βγαίνω στο δρόμο για να μπορείτε να φυλάγεστε στα σπίτια σας:-) ), λίγο και η δουλειά που δεν λέει να μας στείλει διακοπές, έρχονται και μαζεύονται! Δεν ήμουν όμως τεμπέλα! Σας έχω αρκετό υλικό! Δείτε λοιπόν…

Πειραματίστηκα με σύρμα (επιτέλους!)

Διαπίστωσα πόσο δύσκολο είναι να φτιάξεις δύο ακριβώς ίδια σκουλαρίκια για να γίνουν σετ… Εδώ είναι μόνο το πρώτο. Το δεύτερο το κατάφερα μετά από 2 εβδομάδες🙂

Αυτό τελικά από σκουλαρίκι έγινε μενταγιόν περασμένο σε ένα κορδόνι

Σκουλαρίκια με χάντρες λουλούδια και μια μικρή πινελιά από fimo

Και κάτι διαφορετικό: μια καρτούλα για μια βάφτιση που είχα πριν καιρό

Αυτά λοιπόν!!! Καλό καλοκαίρι σε όλους και όλες, ηρεμία και χαλάρωση μέχρι τελικής λιποθυμίας!!!

Καλά να περάσετε! Πολλά φιλιά!

2 thoughts on “Και όμως είμαι ακόμα εδώ…

  1. μου αρέσει ο τρόπος που τα γράφεις!!! Ωραία καλούδια έκανες πάλι!!!

    Τι άλλο μας ετοιμάζεις αυτό τον καιρό????

    Like

  2. Γεια σου αγαπητό μου παιδί!!! Ε, αφού με ξέρεις, όπως τα σκέφτομαι, έτσι τα γράφω! Ετοιμάζω πολλά, αλλά τελευταία έχω πάρει πιο ζεστά το “θυγατρικό” μπλογκ (σαλιγκάρι), γιατί φέτος έχω πολύ έμπνευση με τα παιδιά! Προσεχώς, αναμείνατε στις οθόνες σας, θα το πάρω απόφαση να γράψω και εδώ. Ζω πάντως, δεν έχω πεθάνει ακόμη🙂

    Like

Leave a Reply

