Διακοσμητικά πασχαλινά αυγά

Για το βάζο σας (εάν έχετε…)

Πρώτη μέρα αργίας από τη δουλειά και βρήκα επιτέλους ευκαιρία να κάνω αυτό που ήθελα καιρό. Είχα πάρει αυγά από φελιζόλ εδώ και 2-3 εβδομάδες και τα είχα αφήσει πάνω στο τραπέζι για να μην ξεχάσω να τα φτιάξω (ναι, έχουμε και πρόβλημα μνήμης…). Έτσι, τα έβαψα και τα στόλισα με νήμα (ειλικρινά δεν ξέρω πως το λένε αυτό το πράγμα, κορδέλα πάντως δεν το λες…) και λουλουδάκια, πετραδάκια, παγιέτες κλπ…. Είχε πολύ πλάκια η όλη διαδικασία, αλλά το δύσκολο μέρος ήρθε αμέσως μετά… Μα να μην μπορώ να βρω  κάτι να τα βάλω μέσα???? Να μην έχω ένα βάζο, ένα αξιοπρεπές ποτήρι βρε αδερφέ??? Αίσχος! Τα έφτιαξα και τώρα δεν έχω που να τα βάλω🙂 !!! Για το λόγο αυτό, θα δείτε στις φωτό τα αυγά να κοσμούν ένα τρομερά φινετσάτο βάζο μαρμελάδας – το οποίο παραλίγο θα έσπαγα επειδή δεν μπορούσα με τίποτα να τα βάλω μέσα σωστά ούτως ώστε να μου αρέσουν… πολλά νεύρα σήμερα!!! Μου φαίνεται θα τα δωρίσω κάπου να τελειώνουμε🙂 Με τις φωτογραφίες αυτές λοιπόν, θα σας ευχηθώ καλό Πάσχα, καλή ξεκούραση και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!!

4 thoughts on “Διακοσμητικά πασχαλινά αυγά

  1. Νομίζω πως για ακόμη μία φορά δημιούργησες με όλη τη σημασία της λέξης!! Είναι όλα τόσο γλυκά και παιχνιδιάρικα!! Καλό Πάσχα και καλές ..δημιουργίες!! Κατερίνα

    Like

  2. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου! Καλό Πάσχα να έχεις και επίσης καλές δημιουργίες!!!

    Like

  3. Αγαπητό προβατάκι, το blog σου είναι φανταστικό, το ανακάλυψα σήμερα το μεσημέρι καθώς έψαχνα στο internet διάφορες χειροτεχνίες.Έχω δει όλες τις χειροτεχνίες σου και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να μου στέλνεις με e-mail τις οδηγίες των απίθανων κατασκευών σου.
    Περιμένω την απάντηση σου με ανιπομονισία!!!
    Με αγάπη, Αννούλα.

    Like

  4. Γεια σου Αννούλα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τα καλά σου λόγια! Συνήθως γράφω με λίγα λόγια στα post μου την διαδικασία κατασκευής των χειροτεχνειών μου. Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά δύσκολο να περιγράψεις με λόγια (και πόσο μάλλον γραπτά!) αυτό που κάνεις, το ιδανικό θα ήταν να ανεβάζω video, αλλά αυτό το βλέπω να αργεί… Και επειδή ο ελεύθερος χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος τελευταία, σου προτείνω να γράφω πιο αναλυτικά τις οδηγίες σε κάθε ανάρτηση. Ελπίζω να βοηθηθείς, και αν έχεις μετέπειτα κάποια ακόμη ερώτηση θα χαρώ πολύ να σου την απαντήσω! Ελπίζω να συμφωνείς😉
    Σε χαιρετώ🙂

    Like

Leave a Reply

