Κάρτες σε κόκκινο φόντο

Το αγαπημένο μου χρώμα!

Μετά από αρκετό καιρό είπα να κάτσω να φτιάξω μερικές κάρτες. Τώρα τελευταία, δεν ξέρω γιατί, η έμπνευση έχει στερέψει! Είναι βέβαια και η δουλειά που δεν μου αφήνει πολύ χρόνο, αλλά και όταν έχω χρόνο πάλι δεν μου έρχεται κάποια ιδέα. Είναι αυτή η εποχή μετά από τις γιορτές που συνήθως με πιάνει μια ατελείωτη βαρεμάρα, και το blog μου μένει στάσιμο..! Τέλος πάντων, τα κατάφερα να φτιάξω κάτι για να αναρτήσω! Η πρώτη κάρτα είναι αυτή με τα λουλουδάκια τα πέταλα των οποίων φτιάχτηκαν με punch σε σχέδιο καρδιάς από βελουτέ χαρτί. Επίσης, για ευχή χρησιμοποίησα ένα από τα πολύ όμορφα αυτοκόλλητα που βρήκα πριν από λίγο καιρό. Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ απλά. Στην δεύτερη κάρτα χρησιμοποίησα μια πολύ όμορφη σφραγίδα και κόκκινη κορδέλα. Αυτά για τώρα, τα λέμε!

3 thoughts on “Κάρτες σε κόκκινο φόντο

  1. Είναι πανέμορφες, πρόβατο με κασκόλ!!!!κονγκρατσουλέισονς!!!!Κάνεις επαγγελματική δουλειά, όχι αστεία!!Μπράάάβο!!!!!

    Like

  2. Μερσί, μερσί! Μετά από χίλια χρόνια είπα να κάνω κάτι καλό!

    Like

Leave a Reply

