Κάρτες

babycard1

Για όλες τις ηλικίες

Τό’ χουμε πει, κάτι έχω με τις κάρτες! Είτε πλησιάζει κάποια γιορτή είτε όχι, μου αρέσει απίστευτα να φτιάχνω τέτοια πράγματα! Είναι προσωπικές, όπως και τα λόγια που γράφουμε σε αυτές, και το πιο σημαντικό, μπορούν να πάρουν όλες τις μορφές και να ταιριάξουν στον καθένα. Έφτιαξα λοιπόν, τρεις κάρτες το τελευταίο διάστημα: μία για την “επερχόμενη” ανηψιά μου (η οποία μάλλον δεν θα της δώσει ιδιαίτερη σημασία, αφού θα έχει μόλις γεννηθεί και θα έχει πολύ καλύτερα πράγματα να κάνει…..!), μία για ένα άλλο κοριτσάκι λίγο presentcardμεγαλύτερο και μία για τη μαμά μου η οποία έχει γενέθλια την επόμενη εβδομάδα. Ιδού λοιπόν η απόδειξη ότι οι κάρτες μπορούν να γίνουν για κάθε ηλικία. Στην πρώτη (με το καροτσάκι), βρήκα το σχέδιο στο internet και το έφτιαξα με χαρτί βελουτέ και αφρώδες φύλλο. Για τις λεπτομέρειες χρησιμοποίησα άσπρη κορδέλα και για την επιγραφή glitter (ελπίζω μόνο να μην έκανε λάθος το υπερηχογράφημα…). Στην επόμενη με το δώρο, το βασικό υλικό είναι πάλι το αφρώδες φύλλο και redgoldcardglitter. Στην τελευταία, έβαλα το μυαλό μου να δουλέψει μόνο του (συμβαίνει και αυτό καμιά φορά…) και ξεκίνησα το σχέδιο  με τα κλαδιά αρχικά με μολύβι, ενώ ύστερα το πάτησα με μαύρο μαρκαδόρο. Στις άκρες των κλαδιών κόλλησα χρυσαφί παγιέτες και μετά πρόσθεσα και φυλλαράκια με χρυσαφί στυλό. Τέλος έκανα και το περίγραμμα με χοντρό χρυσαφί μαρκαδόρο. Αυτή η κάρτα, αν και είναι πάρα πολύ εύκολη, κατά τη γνώμη μου είναι από τις πιο ωραίες που έχω φτιάξει. Ίσως λόγω του προορισμού της! Αυτά!

Leave a Reply

