Χειροποίητα δώρα

“Έχω γενέθλια! Πέρνα από το σπίτι για ένα ποτό το βράδυ!”

handmade card

Και αμέσως τίθεται το ερώτημα: “τί να του/της πάρω???” Προσωπικά, κάθε φορά που με καλούν με πιάνει πανικός γι’αυτό το θέμα.  Ομολογώ ότι δεν έχω μεγάλη φαντασία σε αυτόν τον τομέα. Έτσι κάθε φορά καταλήγω με ένα φυτό ή μια τούρτα. Το σωστό δώρο είναι μεγάλη υπόθεση. Πρέπει κανείς να γνωρίζει το προσωπικό γούστο του εορτάζοντα, τις πιθανές ανάγκες του κ.λ.π, κ.λ.π…. Ωραία όλα αυτά, όταν όμως μπαίνει στη μέση και το οικονομικό… τότε τα πράγματα είναι δύσκολα. Μου ήρθε λοιπόν μια φοβερή αναλαμπή τις προάλλες που βρέθηκα σε μια παρόμοια περίσταση και έτσι έφτιαξα για τη καλή μου φίλη που είχε γενέθλια μια κάρτα. Μην φανταστείτε κάτι φοβερό, πιστεύω ότι με λίγη φαντασία μπορεί ο καθένας να καταφέρει κάτι παρόμοιο. Τα υλικά είναι σχετικά φτηνά. Χρωματιστό χαρτόνι, αφρώδη φύλλα, μικρά διακοσμητικά όπως λουλούδια, πετραδάκια, glitter. Αυτά τα λίγα υλικά και οι θερμές ευχές σας είναι αρκετά για ένα όμορφο αποτέλεσμα που θα δώσει χαρά σε αυτόν που γιορτάζει και θα του δείξει πόσο τον εκτιμάτε, αφού καθήσατε καμιά ωρίτσα για να του φτιάξετε κάτι αντί να πάτε απλά και να του πάρετε κάτι (βέβαια αυτό το τελευταίο σηκώνει συζήτηση, μια και τις περισσότερες φορές χαλάμε πιο πολλές ώρες στα ψώνια….!) Αξίζει πάντως τον κόπο να προσπαθήσετε, ποιος ξέρει, μπορεί να ανακαλύψετε το κρυφό σας ταλέντο! Αυτά!

4 thoughts on “Χειροποίητα δώρα

  1. Εγώ είμαι η καλή φίλη, η οποια ήταν η αφορμή της αναλαμπής σου για τις καρτες?Αν ναι, με συγκινείς!!!!Η καρτα ειναι πολυ ωραιο δωρο κ πολυ προσωπικο!!Επισής το μλόκ σου ειναι πολύ ωραίο ρε!!!Μπράβο!!!Μου αρεσαι αυτό με τις γλάστρες, θα το επιχειρήσω στις γλάστρες τις μαμάς μου!!!!!!!!!!

    Τα λεμε!!!!!!!!

    Like

  2. Ναι εσύ είσαι αυτή η φίλη!!! Ευχαριστώ πολύ! Η καημένη η μαμά σου, θα νιώσει τον άνεμο της αλλαγής να πνέει στο σαλόνι της…!

    Like

Leave a Reply

